flpa.blogg.se

I'M DOWN, YOU'RE UP

Kategori: Allmänt

Skolan drar igång och man blir sjuk, jag undrar verkligen hur många vita blodkroppar jag har, inte kan det vara många i alla fall. Imorgon går jag till skolan vare sig jag är frisk eller inte, det är urtrist att vara hemma. Jag får panik av att veta hur mycket jag missar nu i början, ännu mer panik över att skolan faktiskt är i gång, jag blir bedömd från och med nu och det enda som gäller är prestationer efter prestationer. Det gör mig stressad, väldigt stressad.

Min käre vän skrev för ett tag sedan om smeknamn på partner, att hon helst inte vill skriva älskling, baby osv. i bloggen. "Min älskling kommer snart hit". Jag tänker inte kommentera det hela, och vill inte heller säga att de som använder smeknamn i den stilen är något fel på, inte alls. Min käre vän har redan snappat upp "superman", vilket var väldigt genialiskt och coolt. Jag läser en blogg där pojkvännen kallas för vinden. Jag ska sno hennes smeknamn, romantiskt, genialiskt och urtöntigt. Så, vinden it is!

Nu är det dags för en kur med dusch, nagelbehandling och thé!

PUSS LIPPAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: