flpa.blogg.se

apologize - billie the vision and the dancers

Kategori: Allmänt

Jag sitter och njuter av min sista lovdag tillsammans med min dator, min historiauppsats, läkerol och ett glas med tranbärsjuice. Det känns lite surt att lovet är slut, men jag lider inte så jättemycket faktiskt. Om ungefär sex veckor är det påsklov och då fyller jag 17. Det är inte alls lång tid kvar så nu är det bara att tuta och köra. Skolan ska gå bra har jag kommit fram till, nu är det skärpning. Vår börjar det bli också, snön droppar ner för taken och det känns väl sådär, men bara tanken på att värmen är påväg gör mig på så bra humör. Jag ska även passa på att hälsa majsan välkommer tillbaka från London, välkommen tillbaka till laggis majsan!

Dags att ta tag i källor och kvarlevors värde.

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: