flpa.blogg.se

girls just want to have fun - greg laswell

Kategori: Allmänt

vinter, vinter, vinter. please go away and come back next year. precis som julen, jag tvingades slänga ut alla juldekorationer i helgen, då borde faktiskt vintern också gå att slänga iväg. jag drömmer om sol, värme, hav och allting som har med sommaren att göra. än så känge är det bara drömmar, verkligheten känns långt ifrån just nu.
annars sitter jag i min säng som vanligt och lyssnar på musik. har precis druckit upp min tredje kopp med te och borde börja tänka på refrängen. i dessa tider börjar jag faktiskt känna mig lite vuxen, jag sitter och kollar på hus. tänk vad skönt att bo i ett eget hur, precis vid vattnet, äga en egen båt och när man vill kan man segla iväg på vågorna. det skulle vara så otroligt skönt. och på tal om vuxen, jag måste ringa min chef snart och se om han har ett jobb åt mig i sommar också. det skulle vara så otroligt skönt. då kanske jag kan börja spara till de där huset. det är alltid en början i alla fall. en klipptid skulle sitta fint också, ingen som vill klippa mig annars? jag har tappat förtroendet för frisörer, men det är läge nu. om jag inte vill end up som hippie number one! ingen hit va.

dags att avrunda, ha det bra.

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: