flpa.blogg.se

hometown glory - adele

Kategori: Allmänt

jag och fia tog en tur ner på stan och kikade lite. fia fyndade på åhléns, nagellack shoppade på lindex och funderade starkt på att införskaffa sig nya linser. jag kom hem med en penna och två paket stift. jag menar, man måste ju vara förberedd inför föreläsningarna nu. jag har en lång en på nästan tre timmar imorgonbitti. jippie. men jag lever fortfarande på min lediga måndag. den har varit underbar.

kallt är det fortfarande ute. fast nu är det lagom. runt 10 grader är perfekt. lite kallt, inte för kallt. imorgon lär det vara smart att ta på sig ordentligt med kläder. det är svinkallt att stå och vänta på tåget. termosar är kanske att ta i, men långkalsonger är nog smart.

back to work. hometown glory på högsta volym och español för fulla muggar. see you.

puss lippan


jag kunde inte låta bli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: