flpa.blogg.se

rewind - paolo nutini

Kategori: Allmänt

jag älskar den låten och jag funderar över varför jag har lagt paolo nutini på hyllan, en riktig sommarfavorit. jag glömmer aldrig när jag och moa satt och lyssnade på autumn leaves 1000 gånger om och om igen påväg ner till tjeckien. det var underbart!

förkyldingen är över och jag är "pigg som en mört", precis som maja som just lämnade mitt place. jag tvingade henne att kolla på sex and the city och made in sweden. jag får lite dåligt samvete över att jag tvingade henne, men vi fick i alla fall umgås lite, grannar och bästa vänner som vi är! muy bien. jag preppar just nu för skola imorrn. värt att gå sista dagen på veckan om jag har varit hemma tidigare, men jag orkar inte vara hemma mer. ni förstår inte hur tråkigt jag har haft. oc har varit min bästa vän och nu har jag kollat klart på både ettan och tvåan, trean och fyran vill jag inte titta på, dom är inte alls lika bra. anyway, det är dags för sängen.

puss lippan


cool tjej i röd ferrari. nice.

Kommentarer

  • gissa säger:

    Autumn Leaves är min fedaste depplåt. Finns ingenting mer deprimerande. Allt dåligt har med den att göra, trots det älskar jag låten.

    2010-01-22 | 16:41:36
  • majsan säger:

    Det är lugnt! det var helt ok att bli tvingad, det var sällskapet som räknades ;)

    muy bien lippan, skolan for liiife.

    men... när gjorde du en ferrari? : o



    PUSSEN

    2010-01-22 | 17:32:58
    Bloggadress: http://mfaps.blogg.se/
  • Fia säger:

    Det var MIN ferrari!

    2010-01-24 | 16:13:26

Kommentera inlägget här: