flpa.blogg.se

silver dagger - fleet foxes

Kategori: Allmänt

jag håller på att ladda ner oc säsong 2. det går jättesakta och jag vill att det ska gå jättesnabbt. jag hade planerat att jag skulle börja kolla idag, men det kan jag ju ta och glömma om inte speeden bättrar sig. spotify är också jättesegt. vad är det som händer egentligen? morr.

jag har i alla fall nys tagit en dusch. gissa om det var skönt. det var riktigt skönt. och eftersom inte oc vill sig så får det bli sex and the city i soffan. me gusta! det får bli plugg imorrn istället. söndagar är sådana dagar då man kan ta tag i sådant som är hemskt tråkigt. jag ska försöka göra det till någonting kul. spanska kan ju vara roligt. eller inte. allting handlar om inställning och motivation. go! dags för satc i soffan.

puss lippan


hittade en bild på mig och jesper. vi skulle nästan kunna vara syskon! jag kan tro det ibland i alla fall när jag ser den här bilden. han är härlig han.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: