flpa.blogg.se

utan dina andetag - kent

Kategori: Allmänt

Det blev en promenad, en lång sådan också. Jag drabbades av sockerdricka i foten efter halva vägen, ni vet när det "bubblar" sådär jobbigt i foten. När jag kom hem la jag mig och sov framför harry potter med min syster. Det var mysigt men inte riktigt vad jag behövde. Det här är inte riktigt heller vad jag behöver, men jag kan inte göra något annat. Söndagsångesten är här och min hjärna låser sig. Spanskan har fått vänta tills nu, duschen likaså. Det betyder att jag har två saker att göra innan jag ska sova. Sjutåget är spikat imorgon, vilket känns som himlen. Ni kan ju lista ut om jag menar allvar eller inte.

Jag saknar min gamla klass från tallås. Jag saknar de långa sköna korridorerna där vi brukade hänga på rasterna, jag saknar ingun, lars-olof och till och med micke, jag saknar alla sköna lektioner som jag inte insåg att jag hade förrän nu, jag saknar högstadiet och musiken, hasse saknar jag, jag saknar musikalveckorna, andreas johnsson konserten och skolavslutningen. Jag saknar helt enkelt.

Status på facebook: np i spanska imorrn, söndagsångest och feber. fem av fem toasters. Mer än så behöver jag ju inte säga.

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: