flpa.blogg.se

söndag

Kategori: Allmänt

Vilken typisk söndag. Fylld med ångest och allmänt deppig, precis som jag brukar vara på söndagar. Spenderade i alla fall min eftermiddag ute i Hulta tillsammans med världens bästa lojsan, alltid lika trevligt att umgås med fina människor.

Gårdagen bjöd på galej inne hos majsan, min fina granne ska åka till Australien och vem vet hur länge hon ska vara där? Så vi firade i alla fall hennes avresa med lite waka. Självklart var världens snyggaste lelle med, en riktigt partyhöjare må jag säga! Alltid lika snygg. Lite fick jag ångra imorse när jag kände dunket i huvudet, men det är sådant man får leva med. Annars är det NkB prov på tisdag, så det är plugg för fulla rullar här hemma. Tänkte plugga fram till nio och sedan kolla på en rulle kanske, skulle kännas bra att avsluta denna helg med en feelgoodfilm. Tack för mig!


från igår med världens bästa cam!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: