flpa.blogg.se

"karma is a bitch"

Kategori: Allmänt

Självklart åker jag på urinvägsinfektion just nu! Har tillbringat eftermiddagen hemma hos Ludvig i väntan på att få en tid på vårdcentralen, det slutade med akutmottagningen och penicillin. U-N-D-E-R-B-A-R-T. Men, jag ska se det från den ljusa sidan, jag fick ju i alla fall piller som ska hjälpa så imorgon är jag fighter igen. Ikväll får jag väl se vad som händer, får se när "magontet" släpper och när jag slipper springa mellan sängen och toaletten. Jag lär ligga framför tv:n med thé och min syster och bara slappa järnet.
Imorgon har jag en superlång sovmorgon så jag har tid att känna efter om jag orkar skolan eller inte, annars ligger jag hemma och skriver på historiauppgiften om kalla kriget. Vår kära lärarstudent har skrivit en underbar sammanfattning på sina powerpoints från de senaste veckorna, så den ska jag också försöka plöja mig igenom.
Hoppas ni har en bättre kväll än jag, njut av att inte ha urinvägsinfektion!



/Filippa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: