flpa.blogg.se

"man måste veta vad man önskar sig"

Kategori: Allmänt

Då är man sittandes här igen, med rastlösheten vilandes på ena axeln. Varje gång vi har det stressigt i skolan så är min högsta önskan alltid att bli sjuk. Mina önskningar har en tendens till att aldrig slå in. Sen, från ingenstans så poff, så sitter jag här med en oönskan halsåkomma som vägrar att lämna min kropp.
Min tid tillbringar jag tillsammans med OC, Harry Potter, Ally McBeal, Sex and the City, alla möjliga sorters bloggar men, jag är fortfarande inte tillfredställd.
Pricken över i:t är att mamma och pappa är hemma, med magsjuka. Så, jag vill liksom inte lämna mitt rum utan gömmer mig här i hopp om att inte bli smittad av det de bär på. Det vore döden för mig.
Men hey, jag lever fortfarande och jag vet att det är många som har det mycket värre! PLUS, sportlovet börjat på fredageftermiddag och ingenting får mig på så bra humör som ett lov.
P&Ltickets ska snart bokas, vilket värmer lite i hjärtat, sommar, musik och fina vänner! Vilket trevligt inlägg jag får till.. Det är nog dags för mig att säga hejdå och försöka komma på vad jag ska lägga ner tid på härnäst.

/Filippa

 
sista bilden på mig från år 2010

Kommentarer


Kommentera inlägget här: