flpa.blogg.se

SÖNDAG

Kategori: Allmänt

Är nu hemma efter världens mysigaste helg, har dock en rejäl söndagsångest..
Det är synd att tiden alltid går för fort när man njuter, den här helgen har jag verkligen kunnat slappna av och för första gången på månader mått riktigt bra. Det känns verkligen att skogslivet och naturen gör mycket för både kropp och själ. Har dock dragit på mig en härlig förkyldning men känner att det inte gör så mycket nu när jag är så glad.
Skolan drar för mig igång imorn, måste åka dit trots att vi har hemstudiedag bara för att komplettera en dum liten uppgift jag missade i rättskunskap. Det är bara att gräva sig ner i boken en stund, sen blir det nog lite tv tillsammans med mamma. Det känns som att nästa lov är långt bort, men jag längtar redan till v.16!

puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: