flpa.blogg.se

"welcome to OC bitch"

Kategori: Allmänt

Och jag har fastnat för det ännu en gång, OC går inte att undgå. Jag fastnar som i trans, "måste titta, måste titta"! Samtidigt har jag tagit upp sex and the city-boxen och där kan man ju gå lös varje gång. Tittade nyss på avsnittet där Carrie berättar för Aiden att hon har haft en affär med Big, samtidigt som Charlotte gifter sig med Trey. Jag kom på mig själv med tårar i ögonen, jag tror att jag ska hålla mig till en serie i taget, mina hormoner tål inte mer än så. Det får inte bli för nördigt.
Min tisdag var kort som vanligt, J'aime les Mardis! Cyklade hem snabbt på de hala gatorna genom stan, kände att det var på gränsen att cykeln hamnade under mig men jag klarade mig hela vägen hem. Väl hemma skrev jag klart en engelskauppgift, tog en kopp te, läste lite ur "Jenny S" och slocknade efter ett kapitel under det varma duntäcket. Var sedan tvungen att göra en infektionsdrink, kände att magen började verka och jag antar att det berodde på cykelturen. Det sista jag vill nu är att få urinvägsinfektion, det är bland det värsta jag vet. Det var bara att blanda ihop äppelcidervinäger, lime, vatten och lite is. Smakade inge vidare men det var bara att hålla hårt om näsan och svälja. Ska även ta mina mirakelpiller från hälsokosten som ska vara super.
Nu ska jag sätta mig en stund och kolla igenom franskan, har läsförståelsetest på torsdag, men det ska inte vara några problem. Ska lägga mig tidigt ikväll, så att jag är fit for fight imorgon!

/Filippa 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: