flpa.blogg.se

utan dina andetag - kent

Kategori: Allmänt

Jag känner mig som kungarna från broadway, ikväll är en sådan kväll då allting känns så himla bra, utan att jag egentligen vet varför. Förmodligen för att jag sitter och lyssnar på denna låt, för att den påminner mig om både den lyckligaste och jobbigaste tiden i mitt liv. Denna låt är enligt mig, någonting som på bästa sätt förklarar vad kärlek är. Att blotta sina känslor i en blogg är för mig oacceptabelt, då jag inte vill blotta mina känslor i det verkliga livet. Mina känslor stänger jag in, och låter dem vara någonstans inom mig, där de aldrig kan bli förstörda utav någon annan än mig själv. Det bästa sättet för mig är att hålla huvudet högt, i vad jag än gör.

Imorgon är en annan dag, men nu har jag i alla fall dokumenterat en kväll i mitt liv då lyckan övervann allting. En känsla som jag ska gömma långt inne och ta fram när den behövs igen. Nu ska jag borsta pinglorna, p&k!


en härlig känsla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: