flpa.blogg.se

DON'T LEAVE ME TOO FAST

Kategori: Allmänt

Har varit hemma idag igen, febern kommer och går och hostan släpper inte det minsta. Det känns faktiskt inte så jättelovande inför denna helg..
Sitter just nu och skriver på en uppgift i språkhistoria, inte världens roligaste kanske men det är sånt som måste göras. Dagens höjdpunkt var självklart när vi svenskar fick lite guldkant på tillvaron men även när favoritpinglan kom över med glass och damernas! Hon är världens gulligaste och she made my day helt klart.
Jag hoppas på skola imorgon för jag orkar verkligen vara hemma en dag till, får se hur formen är, men jag hoppas på det bästa. Ska gräva ner mig nu och studera lite gamla textutdrag!


jag och min favoritpingla! (moa och mackan kom med bra där bakom!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: