flpa.blogg.se

I CAN'T FIGHT THIS

Kategori: Allmänt

Efter några veckor av sängliggande och intag av nässpray och hostmedicin är jag nu på bättringsvägen och börjar bli fit for fight för att gå tillbaka till mitt gamla liv. Jag saknar faktiskt skolan, jag saknar kontakten med människor och frisk luft. Jag har faktiskt varit ute lite i helgen och andats, igår var jag till och med ute på ett spontant galej som för min del slutade med snurr i skallen och nattmacka. Det känns bra att vara tillbaka på banan.
För min del är jag faktiskt ledig imorgon, vilket gör att söndagsångesten inte kommer krypandes sådär jobbigt som den brukar göra, vilket jag är glad för.
Kvällen ska tillbringas med mamma och fia, framför tv hoppas jag. Pappa är på plats i Dubai och lever loppan med sina bröder. Lite avis är jag faktiskt, men än samtidigt glad för hans skull. Imorgon får vi se vad som händer, ska förmodligen gräva ner ansiktet i matteboken, inte allt för roligt men det är sådant som måste göras.
Dags för te och mackor, ha det bra loves!


v i l l h a s o m m a r n u !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: