flpa.blogg.se

VI HAR VINGAR AV GULD

Kategori: Allmänt

Det blev ingen skola idag, vädret och datorerna i skolan var inte på vår sida så vi bestämde oss för att vara hemma. Detta resulterade i att jag och Andrea fick lite gjort på ett arbete som ska vara inlämnat på måndag, samt en välbehövlig klippning! Dock känns mitt hår väldigt kort, även om hon bara klippte 3 cm. Mitt hår mår i alla fall bättre. Julia berättade att hon nästa vecka ska gå på en Detox och jag funderar på om jag ska hänga på. Känner mig inte så jättetaggad för jag tror inte att jag har den diciplinen, så jag tror att jag suger på den karamellen ett tag till.
Ikväll är det dags för att sitta lite barnvakt åt världens sötaste Maya, tar med mig datorn och hoppas att jag kanske får lite gjort på Religioninlämningen när det lilla livet har somnat. Annars slänger jag på så ska det låta eller gluttar några avsnitt av OC. Det känns i vilket fall väldigt skönt med helg, jag och fia ska försöka släpa våra rumpor till friskis både imorgon och på söndag, jag tror att vi båda skulle må riktigt bra av det.
Nu ska jag läsa lite ur Goodnight Mr Tom och försöka vila lite innan det bär iväg, ha en bra fredagkväll loves, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: