flpa.blogg.se

at last - etta james

Kategori: Allmänt

okej jag tror jag kokar över. jag är överlycklig. det visade sig att våra lektioner är inställda imorgon pga att det är redovisnings - och uppsamlingsvecka. jag gissar att alla lärare är upptagna av redovisningselever och har inte tid med oss. vad synd! verkligen. så, nu har jag en hel lovdag till. hur underbart är inte det? jag bara njuter. the o.c visade sig efter mitt förra inlägg skärpa till sig och ladda upp rätt fort. så nu har jag kollat två avsnitt och är fortfarande lika kär i seth som jag var när jag gick i sjuan. underbart.

även om denna kväll skulle kunna innehålla hur många o.c avsnitt som helst så tänker jag gå och lägga mig. bara för att vara duktig liksom. jag är ganska trött också, så jag uppskattar det rätt mycket. sängen har på lovet varit min bästa vän och jag hoppas att den fortsätter vara mig trogen framöver. godnatt på er.

puss lippan

Kommentarer

  • jullan säger:

    Du har det så bra SNYGGING! Ledig och allt, själv får jag slita i skolan imorgon!

    2010-01-10 | 23:08:42
    Bloggadress: http://juliapernillaryden.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vart kmr hatten som man skymtar i bakgrunden ifrån? :)

    2010-01-16 | 14:54:03
  • sofie säger:

    skorna och tröjan dåe? :]

    2010-01-17 | 19:58:25
  • filippa säger:

    skorna är från vagabond och tröjan är från monki :)

    2010-01-17 | 20:09:23
    Bloggadress: http://flpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: