flpa.blogg.se

better than love - griffin house

Kategori: Allmänt

morsning!

vilken härlig vinterdag jag har utanför mitt fönster. jag gissar på att det är svinkallt. jag och min syster tänker ändå envisas med att ta en långpromenad. dock mer kläder på denna gång. man lär sig av sina misstag. jag vet att det börjar bli tjatigt men plugg är en stor punkt som står först på listan över "att göra saker idag". det känns faktiskt inte så jättetungt, jag har lärt mig att hålla humöret uppe.

ju längre in på det nya året jag kommer blir jag mer och mer sugen på nya kläder. nu är det bara att spara och inte slösa. skor står först på listan, jag har dock inte sett några som jag vill ha än. det är likabra att vänta tils man hittar det ultimata paret.

på tal om nytt år och det, så är det ju faktiskt januari. julen är över och man skulle behöva städa bort den. jag har väldigt svårt för sånt. när jag var liten fick jag gå till ett annat rum när pappa skulle slänga ut granen. "nu är julen slut slut slut, nu ska julegranen slängas ut ut ut, men till nästa år igen, kommer han vår gamle vän, för det har han lovat". jag grät krokodiltårar varje år. nu är det väl lite bättre, men den sången har satt sina spår. jag får ta lite i taget, då kommer det nog att gå bra.

dags att ta tag i denna dag. ha det bra.

puss lippan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: