flpa.blogg.se

dear life - anthony hamilton

Kategori: Allmänt

det är eftermiddag, jag är hemkommen från tisnaren, har precis ätit, fått bloggdesignen fixad och funderar starkt på att ta en powernap. men nej, jag ska, med betoning på ska, åka och träna. jag måste verkligen det nu. och eftersom det är söndag idag är det likabra att ta tag i det. det går inte att slappa nu. nu är det dags för det verkliga livet igen. skola, träning och diciplin. det känns sådär. men sånt är livet och jag tänker inte vara eller bli bitter. jag ska se framemot fredagen, min lediga fredag, då ska jag sova och sedan träna. bara göra saker som är bra för mig. kanske träffa någon som jag tycker om. om jag ser framemot fredagen kanske inte resten av veckan blir så jobbig. jag får hoppas på det bästa!

nu är det dags att sätta orden i verkstad och dra mig till gymmet. det känns pest. men kom igen nu!

puss lippan


de e chill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: