flpa.blogg.se

my hometown - bruce springsteen

Kategori: Allmänt

helloooo,

lördag idag. värd dag. kanske inte men jag har det skönt. har inte gått upp än utan fastnade framför oc imorse och har inte kunnat slitit mig ifrån. håller på att ladda ner säsong 1, jag ser framemot den kan jag säga.

jag funderar på att läsa lite i min "roliga" bok som jag läser i skolan. den gamle och havet av ernest hemingway. kanske inte just en sådan bok som jag skulle läsa frivillgt men det kanske är bra med lite variation. kom just precis på att jag lovade mamma att jag skulle åka och handla med henne. vilket misstag, jag ska aldrig mer lova någonting sådant. nödvändigt att jag ens skriver här. yes, det var det. ha en bra dag.

puss lippan!

p.s. hatten är ifrån weekday :) d.s.

Kommentarer

  • majsan säger:

    tänk att jag nöjesläste den lippan ;D

    kööööööttaaaaaa!

    2010-01-17 | 15:21:40

Kommentera inlägget här: