flpa.blogg.se

red - daniel merriweather

Kategori: Allmänt

och så var det återigen söndag. gud vad trist det känns. men jag håller mitt humör uppe. just nu sitter jag och väntar på att oc ska ladda klart, det är inte mycket kvar och då ska jag kötta! ludvig har kommit hem från värmland nu, GLAD! dagen spenderades med mamma och pappa i norrköping i jakt efter ett par skor. jag hittade ett par och skulle betala dom när expediten kommer ut och påstår att hon inte hittar vänserskon. great. där tappade jag lusten och bestämde mig för att vänta tills jag hittade ett par som verkligen är "att dö för". för det är så det ska vara! jag tog nyss hjälp av min snälla mamma för att beställa hem grejer från h&m. dom ska komma i veckan så jag har någonting att se framemot! imorrn blir det förmodligen träning innan skolan med andrea. skönt, men j*****t jobbigt.

nu räcker det med tråkig information.

puss lippan!


jag och min majsan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: