flpa.blogg.se

shiver - coldplay

Kategori: Allmänt

och här är jag igen,

såhär va. det är ett sprillans nytt år. 2010. ett år som jag verkligen ser framemot, ett år som jag hoppas på, ett år som jag hoppas kommer bli riktigt bra. innan jag sa hejdå till blogg.se bad jag om ursäkt för mina negativa inlägg och tankar och lovade både mig själv och mina bloggläsare som består av min mamma och moalee när hon har tid att jag aldrig mer skulle vara just negativ. detta löfte vill jag jättegärna hålla och beslöt mig för att flytta till devote.se. det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. där fanns det gamla lik i garderoben och det är sådant jag vill bli av med, så here i come again. jag bestämde mig för att ta bort alla gamla inlägg och tankar här på blogg.se för att kunna börja om på nytt. så, här har jag en ny och fräsch blogg som är så jag som den kan bli.

annars är det faktiskt fredag. bästa dagen på veckan och jag sitter och lanar med mig själv. med min gamla och min nya dator. just nu fungerar det inte riktigt som jag vill att det ska göra. jag hoppas det löser sig snart annars går jag och lägger mig. det kan ju vara skönt i och för sig.

lite senare..

det ordnade sig utmärkt. nu har jag lite bilder och skolarbeten på min nya dator. det enda som fattar nu är lite musik. men det ska jag nog kunna ordna. klockar är tio i tolv och om jag hade något annat för mig så skulle jag hålla mig vaken men here i am. jag är ensam och det är mörkt och kallt utanför mitt fönster. att krypa ner under täcket och kolla på en film låter som en utmärkt idé. jag har nappat. jag hoppas vi hörs snart. dett nya året kommer bli great. bridewars here i come.

puss lippan



det är skönt att drömma tillbaka till sommaren när det är -20 grader ute. fast jag måste erkänna att det är lite mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: