flpa.blogg.se

the blowers daughter - damien rice

Kategori: Allmänt

hello,

dagen börjar lida mot sitt slut och jag är trött. utmattad. kan man verkligen säga så när man inte har gjort någonting? jag gör det i alla fall. sex and the city, ben och jerry och mamma har hängt med mig idag, vilket har varit riktigt mysigt. utan att tjata så vill jag bara berätta att jag inte ens öppnade min bok, när det gäller skolan. men, jag kom på att det är ingen idé att börja stressa redan nu. jag har en lovdag kvar och den ska spenderas med böcker. så, jag tänker inte ha ett dugg dåligt samvete över att jag inte har pluggat idag. jag får skylla mig själv om magen börjar värka pga av stress senare i veckan, då ska jag bara tänka på bra saker. att jag är ledig på fredag tex. sådant är riktigt skönt. en ledig dag första skolveckan på det nya året. det är inte fyskam inte. nu ska jag lägga mig och läsa den senaste ELLE tidningen och njuta av min lediga stund. vilket feel good humör jag är på. jag kan inte förstå det själv ens.

puss lippan


åh vad jag gillar västkusten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: