flpa.blogg.se

trapped - bruce springsteen

Kategori: Allmänt

god förmiddag,

sitter framför min dator vid köksbordet och har precis börjat plugga. det är söndag och söndagsångesten kryper tätt intill och det känns inte sådär jättebra kan jag säga. men men, nu är jag igång i alla fall och har precis skrivit klart min spansktext som ska redovisas nästa vecka. det känns skönt att vara i god tid. matten måste jag ta tag i nu också, matte och jag har aldrig gått hand i hand och jag tror inte att vi någonsin kommer att göra det heller. därför är det bara att hänga i. ge inte upp lippan!

har lovat mamma att jag ska stryka den enorma strykhögen som ligger i tvättstugan. det känns inte så jättelockande, men har man en deal så har man. surt. det kanske är dags att sätta igång med matematiken. f å r i n t e f a s t n a h ä r .

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: