flpa.blogg.se

when tomorrow comes - eurythmics

Kategori: Allmänt

söndag once again. det känns väl inte sådär jätteroligt men det får duga. har sovmorgon till kvart i tolv och det är ingenting man ska vara ledsen för. helgen har förövrigt varit bra minus några motgångar som till exempel min kronvurpa utanför lilla krog i lördagsförmiddag. andrea och alex fick uppleva det med mig och jag önskar fortfarande att någon kunde ha filmat. jag kan inte ens tänka mig hur kul det måste ha sett ut. det medförde i alla fall några blåmärken och ett skadat knä. jag tar aldrig på mig mina hala kängor igen, det var deras fel.

nu ska jag preppa inför en ny skolvecka och jag hoppas att jag håller mig frisk. resten av min familj är snuviga och det är ingenting jag önskar mig nu kan jag säga. jag vill aldrig mer vara hemma från skolanl, aldrig mer! godnatt,

puss lippan


min fina vän och jag

Kommentarer

  • Anonym säger:

    komhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhitkomhit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2010-01-24 | 23:45:33
    Bloggadress: http://moaleealicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: