flpa.blogg.se

free - gavin degraw

Kategori: Allmänt

jag gör allt förutom det jag ska göra. jag lyssnar på musik, noppar ögonbrynen, pratar i telefonen, städar, bäddar sängen. allt förutom att skriva min labbrapport på mitt hemexperiment. kom igen filippa, skärp dig nu då. har förövrigt fått schema över helger jag ska jobba innan sommarlovet och inser smått att det inte är långt kvar. lite tid men mycket kvar att göra. jag skulle nästan göra vad som helst för att vara student just nu i dessa tider. man drömmer alltid om det som är omöjligt. det här är livet, det är bara att inse. och jag är inte bitter, jag är bara trött på naturkunskapen just nu. men allting blir roligare imorgon. då är jag klar med den och då är det fredag och helg! det är alltig någonting att glädja sig åt. nu är det dags att ta tag i vatten och is och densitet och ytspänning och allt vad det heter.

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: