flpa.blogg.se

don't paint the silence black now save me

Kategori: Allmänt

Inatt går tåget från R11 tillsammans med resterande delen av Stenegards. Arlanda och tårar på morgonkvisten är ju alltid trevligt. Sedan blir jag förmodligen avsläppt någonstans utanför stan för att sedan försöka ta mig till moaleevärldensbästa. Det lär bli en härlig men samtidigt en lite emotionell dag för mig, men jag tror att jag kommer att må riktigt bra iallafall. Idag har jag haft en riktigt feelgood-dag tillsammans med Fia. Först tog vi en lunch på sulle, träffade lelle en snabbis i farten typ, sedan vidare ner på stan, haffade en tröja och sedan tillbaka till sulle där vi fikade på några mumsigheter. När vi väl var klara med stan hade det börjat att regna, och tröjan som jag hade köpt lyste upp min dag lite. Man ska unna sig saker när dagen känns lite grå tror jag. Nu ska jag, mamma och fia äta lite pizza och hitta en bra film som vi kan glutta på. Ska försöka sova lite innan vi ska åka, klockan 2 inatt. En bra tid tycker jag. Ha det bra hörrni!

Puss lippan!


en tisdagsoutfit för första gången i min blogg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: