flpa.blogg.se

I COULD HOLD YOU FOR A MILLION YEARS

Kategori: Allmänt

ok.

Såhär va, jag trodde verkligen inte att v.37 skulle bli såhär. Och här sitter jag. Onsdag: Matteprov, Torsdag: Besök i Tingsrätten, NkB VG-MVGprov, Franska steg1 redovisning, Laboration inlämnad, Fredag: Engelska Uppläsning & ett härligt avslut på fredagen: Deadline Rättskunskap. Det är min v.37, och jag kan fortfarande inte förstå hur den kunde bli såhär jobbig. Just därför är jag hemma från temadagen idag och försöker göra klart endel av det som jag borde hålla på med just nu, istället för att sitta här.

Om jag hinner, tänker jag sätta hörlurarna i öronen och ta mig en lång och välbehövlig promenad. Men, det är bara OM jag hinner. Mitt mål är iallafall att vara klar med allt till idol klockan 20.00 ikväll, annars är det en katastrof och jag är dödsdömd. Såhär är det att gå sam, jag funderar på varför jag inte valde handels eller vård istället. Ingen idé att älta det där nu inte, jag har gett mig in i leken. Så mina vänner, ni vet vart ni hittar mig!



PUSS LIPPAN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: