flpa.blogg.se

NOT AN ADDICT

Kategori: Allmänt

Så, efter en ångestfylld helg och ett födelsedagsfirande senare är jag nu tillbaka till verkligheten. Det kändes ett tag som att påsklovet var sommarlov och att jag inte skulle behöva sätta mig på bussen igen på väldigt, väldigt länge. Men som alla vet så är drömmar för bra för att vara sanna, igår var jag tillbaka. Det är lika för alla, jag vet, det kändes bara väldigt tungt att komma tillbaka efter den helt otroliga påskveckan, synd bara att sista helgen medförde en tung ångest som inte försvinner i första taget. Ibland får man bara skylla sig själv!
Det är i alla fall inte långt kvar nu, alla treor taggar järnet inför livets bästa stund, solen skiner och jag längar ihjäl mig till sommarlovet.

Imorgon blir det kvällshäng med lojsan och på lördag vankas det valborgsfirande på lite olika håll, jag vet inte riktigt vart jag styr min kos men jag hoppas att det blir en trevlig helg i alla fall! Jag ska försöka att vara lite lugn i alla fall, måste tänka på att det bara är några veckor kvar tills betygen sätts, det är bara att lägga gasen i botten och kämpa på in i det sista. Rakt in i kaklet brukade min gamla baskettränare säga.

Igår satte jag mig och kollade igenom gamla bilder och hittade några riktigt fina minnen. Jag älskar bilder som man nästan glömt bort men som man känner så mycket för, utan att riktigt veta om det. Dags att borsta pinglorna och sen falla ner i en varm och mjuk säng, puss på er!
























Kommentarer


Kommentera inlägget här: