flpa.blogg.se

Kvar av VT 2011

Kategori: Allmänt

  • Franska Mininationella SKRIV
  • Engelska B Read and Listening 30 Maj
  • Engelska B Författarprov 31 Maj
  • Franska Slutprov 1 Juni
  • Engelska B Inlämning 7 Juni
  • Uppdragsinlämning 9 Juni

Det här är mitt liv just nu. Eller egentligen inte för jag gör allt annat än att plugga, men det enda jag tänker på är att jag borde sätta mig ner och göra just det. Det är lättare när vädret är trisst, men jag har hört att det nästa vecka spricker upp och temperaturen ska tydligen visa 26 grader. Imorgon blir det jobb och på måndag ska jag bocka av en sak på listan och så kommer det att fortsätta. Även om jag inte tar studenten i år så vet jag hur lycklig jag kommer att vara när tvåan är slut, då blir det fest mina vänner. Nu blir det plugg i en halvtimme till, sen kvällshäng på R11G. Ha en bra lördag loves!

/FLIPPARN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: