flpa.blogg.se

THINKING OF YOU

Kategori: Allmänt

Hallå!

Min helg har varit hektisk men samtidigt helt fantastisk! Den började redan i fredags med jobb direkt efter skolan, kväll hemma, utmattad, grinig och rätt ledsen faktiskt. Allting löste sig och lördag morgon klockan 07.30 befann jag mig ute på jobbet redo för att bre mackor och räkna pengar. Klockan fyra var det bråttom hem för att träffa vinden, göra mig snygg och sedan springa på high heels bort till favoritfrille som fyllde 50 barre. Vilken kväll, roligaste på väldigt väldigt väldigt länge. Ja, ni fattar. Tusen tack till familjen Frick, coolaste familjen i k-holm. Sent blev det och vid 05.30 somande jag som en stock. Några få timmars sömn sedan upp och hoppa för en hel dags jobb tillsammans med Andrea. Tungt var det, men vad gör man inte för lite pengar?

Nu är i alla fall helgen slut och början på en ny vecka är här. Skolan tar kolen på mig, redan, "hur hände detta"? Men det var väl kanske väntat. Och nu, mångadseftermiddag, är det dags att ta tag i det. I det och i mig själv. Moving on med saker och ser framemot helgen. Vila, vila, vila.

Puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: