flpa.blogg.se

kärleksvisan - sarah dawn finer

Kategori: Allmänt

Julen är över, huset står tomt och ljudet strömmar ut från mina högtalare. Lovet sitter som handen i handsken, trots att plugg vankas även under min ledighet. Jag biter i det sura äpplet och accepterar, anledningen till att jag inte är bitter är alla fina julklappar jag fått, alla fina människor i min närvaro och tanken om att jag lämnar svensk mark om mindre än en vecka. Nyårsafton får min mage att värka, jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag vill bara vara med människor som jag verkligen tycker om, äta gott, dricka en måttlig mängd och se på de fina raketerna samtidigt som jag välkomnar det nya året.

Igår var fina Linnea och en del av hennes roliga familj hemma på R11G och spelade spel. Vi fick oss många goda skratt må ni tro. Jag somnade med ett leende på läpparna och det berodde framförallt på Linneas förklaring till bromsrand under "med andra ord". Hon är tokig hon.

Min vind har flytt till ärteviken över jul, vilket känns tomt. Idag hade jag tänkt att läsa i min nya fina bok, Elsas värld, så grym! Sen hoppas jag att jag lyckas bli klar med min engelska artikel som ska vara inlämnad innan den 2:a januari. Det skulle vara skönt att kunna bocka av den från min lista. Ikväll kanske jag ska träffa min fina Louise. Så, som ni märker håller jag mig sysselsatt! Vilket känns riktigt skönt.

Puss på er, Lippan


för du betyder allt för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: