flpa.blogg.se

romeo and juliet - the killers

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här efter en hel måndag som faktiskt gått ganska snabbt, som tur är. Började klockan 12 idag och det tackar man aldrig nej till, även om det hade vart mer soft att sluta tidigt. Jag börjar hellre tidigare än slutar sent. Imorgon har jag ännu en sovmorgon, kör igång klockan ett med matte och slutar med idrott. Känns härligt! Innan det ska jag hinna med en snabb visit på sjukhuset och sedan hem till andrea och för att plugga. Vi är så flitiga så. Nu ska jag skriva en stund på min engelskaroman och sedan blir det nattinatt. Måste tagga inför morgondagen. Tack för mig.

puss lippan


bara för att hon är så jävla snygg!

Kommentarer

  • mois säger:

    Du är så jävla snygg!

    2010-03-22 | 23:10:32

Kommentera inlägget här: