flpa.blogg.se

she's out of my life - michael jackson (demo)

Kategori: Allmänt

det finns tusen saker jag skulle behöva göra, och här sitter jag och gör ingenting. jag kallar det för slappt och oansvarigt. men sådan är jag och sådan kommer jag alltid vara. jag kan faktiskt skylla lite på gårdagen. jag hade en mysig kväll på villagatan tillsammans med bland annat min efterlängtade 08-vän. medan jag skriver nu så sneglar jag på spanskboken som ligger bredvid mig. jag vill inte öppna den. fast hellre spanskan än naturkunskapen. den boken kommer jag föralltid att hata. provet i torsdags är inte ens värt att nämnas. jag får be och böna för högre makter att min lärare är snäll när han rättar, jag ska be och böna för ett betyg överhuvudtaget. mer än detta finns inte att säga. uppdateringen är estupendo känner jag och jag orkar inte bry mig.

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: