flpa.blogg.se

hold me like a pillow

Kategori: Allmänt

LÖRDAG!

Egentligen inte mycket att hurra för för min del, men mitt rum är kliniskt rent, mina lakan är tvättade och STRUKNA, julgardinerna är framme och de nya äppel-kanel ljusen är tända så mitt rum doftar jul. Jag vet inte om det kanske är lite för tidigt, men det struntar jag i. Jag vill ha jul!

Annars så känner jag att mitt shoppingsug börjar vakna. Spanar efter ett par nya stövlar även om jag inte behöver ännu ett par. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag hem med ett par redan på måndag. Vi får väl se. Eftersom jag inte kan gå ut och göra något idag så funderar jag på om jag kanske ska ta tag lite i skolan, räkna lite matte kanske? Även om det inte lockar så vet jag hur bra jag kommer känna mig sen. Hmm, jag väntar nog lite. Borde i alla fall hoppa in i duschen, alltid skönt att fräscha till sig lite när man är sjuk. Har förresten laddat hem massor med julmusik så den lär rulla i full gång här hemma idag. Ska be pappa köpa hem lite glögg sen, för att komma i helt rätt feeling! Ta tag i dig själv nu filippa..

PUSS


gammaaaaaaaal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: