flpa.blogg.se

kom ge mig världen

Kategori: Allmänt

Ja, vad har jag sysslat med idag? Jag har fått lite plugg gjort, åt en brakfrukost tillsammans med min syster och har suttit framför datorn resterande delen av tiden. Funderar på vad jag ska göra här näst. Försöka komma i fas, kanske till och med göra mer än vad jag behöver. Det känns alltid riktigt bra när man kan säga ;nej jag behöver inte, är redan klar. Lite överambitiöst kanske.

Tror att jag ska lägga mig ner och läsa en stund, ur den fantastiska Candide skriver av Voltaire. Vilket bok! Känner mig förövrigt ganska taggad till skolan efter att ha kollat i loggboken, det är 6 veckor kvar till jullovet. Alltså har jag, om 6 veckor gått halva tvåan och har ett och ett halvt år kvar av gymnasiet. Det är inte fyskam! Tiden går fort, även om det känns som motsatsen ibland. Dags att gräva ner sig i boken nu!

Puss lippan

P.S. fin header va? hah, den är bara tillfällig, typ.. D.S.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: