flpa.blogg.se

let's go bananas!

Kategori: Allmänt

Jahapp, så var helgen över och en ny vecka är här. Mammas fest var över alla förväntningar! Hur kul som helst och ja, mer kan man väl inte förvänta sig när man har ett sådant sällskap, eller?! En del bilder finns hos linnéafrick.blogg.se, så kika in där! Och ja, vad ska man säga, efter en sådan fest är man inte riktigt sig själv på några dygn så här ligger jag, hemma i soffan och snorar. Jag och Fia delar nässprayet och hushållsrullen, det är såååå härligt!

Jag fick ta en paus från mitt mörka rum över lunch för att åka iväg med min kära farmor till resebyrån. Puerto Rico veckan efter nyår, hur låter det i era öron? I mina öron låter det helt okej faktiskt! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!
Och som pricken över i:t, så kan jag nu mer sms:a cross hela världen till världens bästa majsan! ÄNTLIGEN, men jag måste säga att tidsskillnaden är lite weird. Det är konstigt att jag sitter här med pyamasen på och redo att borsta piggarna för att sedan hoppa i säng medan hon sitter och äter frulle. Hmm, men i guess that's the way it is! That was min 411, och nu är det time to sleep!

PUSS LIPPAN


känns som igår

Kommentarer


Kommentera inlägget här: