flpa.blogg.se

ALL I NEED

Kategori: Allmänt

Hänger framför datorn sittandes på fårpälsen i soffan. Det är kallt ute, kanske höstens första, riktigt fina dag. Helgen har varit kanon, världens bästa mamma har fyllt hälften till hundra och vi har tillsammans firat henne i Göteborg. God mat, lite teater och en riktig hotellfrulle gjorde susen för oss alla tror jag, för idag är vi alla på bra humör, nästan i alla fall. Lördagkvällen var jag tillsammans med vinden för att fira en till födelsedag, det var mest grabbsnack, men jag hängde på rätt bra ändå tycker jag. Vaknade upp där imorse för att sedan bege mig tillsammans med mamma och pappa ut till lojsans nya lya vid hultabeach. Där tänker jag spendera mycket tid med världens bästa vän, det var fem av fem kan jag säga!

Idag verkar det som att hela världen har söndagsångest, inklusive jag. Men, jag tänker inte deppa ihop, inte idag, inte en sådan här vacker dag. Jag ska ta tag i det, så småning om. Halvsex blir det middag på villagatan, lite kalas och presenter är det tänkt. Jag tror att det kommer att bli ett bra slut på en väldigt bra helg. Nej, nu är det dags att lyssna på lite edit piaf och komma in i lite franskamood, det behövs just nu!

PUSS LIPPAN!


älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: