flpa.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ingen rubrik, svårt att tänka klart när det är så mycket som snurrar i min skalle. Är i alla fall precis hemkommen från en toppenkväll bestående av bio med syrran och lelle, fem av fem säger jag bara. Jag har påsklov, våren är här och de kommande veckorna ser så ljusa ut att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Dag ut och dag in är jag omringad av vänner som gör mig så glad och får mig på så bra humör. Mer kan jag nog inte begära. Att jag är arton barre skadar ju inte heller, tänk att livet är allt bra härligt ibland.
Imorgon vankas det jobb och det tackar man ju inte nej till, ska styra lite över fia i några timmar ute på restaurangen vilket kan bli väldigt intressant. Klockan ett blir det förmodligen modevisning på stan, sedan hem för att ordna med lite förberedelser. Imorgon är det bara att ta fram partymoodet igen, det ska väl inte vara några problem? Jag tror att ingenting någonsin har rullat på så bra som det gör nu, tummen upp säger jag bara. Ha en bra helg loves!

/lippis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: