flpa.blogg.se

ÄNDA TILL SEPTEMBER

Kategori: Allmänt

Det blev en sen kväll för mig i natt som barnvakt. Kom hem till ludvig strax innan två, sen var det svårt att somna må ni tro. Jag vred och vände mig medan min käresta började snusa nästan direkt. Klockan sex bar det av till R11G för att somna om, vakna halvtio och sedan äta fil med banan, kiwi, passionsfrukt och gojibär plus lite keso. Efter den brakfrukosten bar det av till friskis för att bränna lite, hann med en runda på stan svettig och härlig också, fick med mig ett par jeans hem och en gullig present till en liten tjej som fyller tre vårar imorgon.
Ikväll har jag blivit bjuden på brakmiddag hemma hos fina familjen frick, vilket jag ser framemot! Härligare familj får man nog leta efter. Innan dess ska jag hinna med att plugga lite, sätta upp nya gardiner och byta lakan. En hektiskt eftermiddag, men jag ska nog klara det. Ha en fin lördag!

/Filippa


majsen och jag, det är längesen nu kompis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: