flpa.blogg.se

you're so fine

Kategori: Allmänt

Aloha! En vecka kvar på sommarlovet och ja, vad ska man säga, det var ett tag sen. Min sommar har bestått av jobb, jobb, jobb och inte så mycket mer. 5 dagar i värmland och en vecka på peace&love lyckades jag med vilket jag är väldigt glad för. Jag hade självklart inte klagat på lite mer ledighet men jag vet att lyckan kommer sprida sig i hela kroppen när det klirrar till i kassan.

I lördags fick jag umgås en hel kväll med bästa linnea, nu mer kallad silver star. Simon hängde med på ett hörn och det blev rött, det blev rosé, det blev mogge och det spårade på lagom nivå. Det är sådana kvällar man behöver för att påminna sig själv lite om att det faktiskt går att ha roligt. Nu är jag inne på min fjärde jobbdag och har sex stycken kvar. Wey! Är taggad som tusan till mitt tredje gymnasieår. Nu är det inte långt kvar tills det är jag som står där med mössan på! Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort all matos från mitt hår, sen ska jag träffa mitt hjärta för första gången sen i onsdags, mys. Ha det bra loves,

puss lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: