flpa.blogg.se

THE GREAT GATSBY

Kategori: Allmänt

Hello, 
 
Föreläsning om marknadsrätt idag mellan 8.15 - 12.00. Tyckte faktiskt att det var givande, förmodligen för att det var den första föreläsningen där man faktiskt kände att ämnet var någorlunda bekant. Efter det så gick iallafall jag och Lojsan ner på stan för att hitta något att ha på oss på fredag. På fredagkväll är det nollegasque på V-dala och temat är "The Great Gatsby". Jag har total panik. Som vanligt inför fester/maskerader/middagar osv. Det spelar ingen roll om jag har en garderob full med kläder, jag har ALDRIG något jag kan eller vill ha på mig. Någon som känner igen sig? 
 
Hur som helst så fick jag med mig lite småsaker hem, som KANSKE, men bara kanske kan vara något av intresse på fredag. Dagens önskan är en fetare plånbok men jag antar att det är det här som kallas studentliv. 
Här är iallafall lite inspiration jag hittade, vad vore jag utan google? 
 
 
 
 
Det blir nog en väldigt trevlig kväll, allt hänger ju faktiskt inte på outfiten trots allt! 
 
PUSS 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: