flpa.blogg.se

UPPSALA 2013

Kategori: Allmänt

Hallå där, 
 
kom på för ca 5 minuter sen att jag faktiskt har en blogg, som varken jag eller någon annan är eller har varit intresserad av de senaste två åren. Det sista inlägget handlade om att jag skulle börja trean och att jag längtade efter att ta studenten. Känns som evigheter sen, det är det ju nästan i och för sig. Mycket har hänt och nu sitter jag här lite mer än två år senare, i Uppsala. 
 
Den sista tiden har varit väldigt hektisk med andra ord. Jag har flyttat hemifrån, bytt stad, blivit med lägenhet, börjat plugga osv. Tiden går fortare än någonsin och jag känner själv att min hjärna inte riktigt hänger med. MEN allting som händer just nu är så roligt! Jag tänkte bara göra en snabb uppdatering och sedan får vi se vart detta leder. 
 
 
två bilder från pubrundan 
invigningskvällen i lägenheten, amarone i ölglas (y)
 
PUSS
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: