flpa.blogg.se

JAG BJUDER PÅ KÄRLEK

Kategori: Allmänt

Veckan har gått och nu är det äntligen fredag! Det blev ingen detox för mig, jag väljer att hålla igen på mitt egna sätt, som känns bäst för mig. Fredag betyder min gottisdag och jag ser framemot kvällen, hoppas på att pappa går med på att grilla en fet köttbit. Vädret är ju inte direkt något att klaga på, om inte våren är här för att stanna så vet jag inte vad jag gör. Fredag idag betyder inte bara gottisdag, det betyder även att min hjärtevän åker iväg och är borta i över en vecka. Det gör lite ont men samtidigt så är det skönt att veta att han kommer ha det jäkligt bra!

Samtidigt som mitt humör är på sin höjd så finns det faktiskt små störningsmoment som förstör vardagen. Jag är förvånad över att det finns tjejer som verkligen inte förstår att det finns gränser som man inte överskrider, jag var faktiskt helt övertygad att det fanns mer vett i det här stan, men tydligen inte. Man kanske borde lära sig att man aldrig kan sluta förvånas.

Om en stund blir jag upphämtad av Andrea sen drar vi till skolan, jag kanske inte har nämnt att hon har tagit körkort? Det har hon i alla fall och det är vi alla så stolta över! Hon är en riktig klippa. Nej, dags för att slänga på sig lite kläder. Ha världens bästa fredag i det underbara vädret, puss loves!


två år sen! portugal 2009

Kommentarer


Kommentera inlägget här: