flpa.blogg.se

IF WE EVER MEET AGAIN + WEHEARTIT

Kategori: Allmänt

Har insett att veckorna går allt snabbare vilket får mig att inse att jag behöver så mycket mer tid för allting. Skolan börjar närma sig slutspurten och jag har hur mycket som helst kvar att göra, men jag försöker att ta det lugnt, allting ordnar sig. Det finns så många andra bra saker att glädja sig åt just nu, därför orkar jag inte med ångest och stress, det leder bara till låsning och det är det sista jag har tid med. Har planerat in att jag ska vara klar med allting innan den första juni, vilket gör att jag sitter här och ler.

Min helg har varit super, mys med lojsan och partyparty med en bunt döhärliga människor! Även om jag var tvungen att vara uppe med tuppen i söndags så bikade jag ut med ett leende på läpparna till jättorp. Att tjäna pengar är absolut ingenting jag ska sura för, det höll mitt humör uppe hela dagen, sedan kom min vind hem och gjorde mig ännu gladare. Har varit hemma i två dagar från skolan, pollenallergi suger verkligen, speciellt när det inte finns några supermediciner som hjälper. Näsan rinner och hostan håller mig vaken om nätterna. Får se hur det blir imorgon, har matteprov och är egentligen tvungen att åka, men jag får se om jag orkar.

Nu är det dags att slå sig ner till bords för att äta porterstek med mamma och fia, inte fyskam för en tisdag! Ha en trevlig kväll loves, puss!


                                                            <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: