flpa.blogg.se

TISDAG

Kategori: Allmänt

Helgens bravader har varit super, fredagen tillbringades med fia och simon, vi käkade kalaspuffar och kollade på tsatsiki morsan och polisen. Eller, jag somnade efter halva kanske men jag lyckades se slutet i alla fall.
I lördags firade vi lojsan som fyllde 17 år! En härlig kväll med jättetrevligt folk. En efterlängtad söndag kom och jag fick träffa ludde för första gången på 9 dagar. Då förstår ni hur härlig min helg måste ha varit!

Och nu sitter jag här med fjärillar i magen. Imorgon är det dags för den munliga delen i svenska B. Från att ha varit helt säker till helt förvirrad så vet jag nu dagen innan exakt vad det är jag ska prata om. Det kan ju vara skönt att veta innan morgondagen menar jag. Så nu ska jag bara nöta, nöta och nöta tills allting sitter som en smäck, då är jag nöjd. Sen får det gå som det går. Jag längtar som en tok tills onsdagen är över, för på torsdag fyller en viss tjej 18 ÅR! Helt sjukt..
Har inte tid med det här längre, måste ta ett djupt andetag och get back to work!

/lippan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: