flpa.blogg.se

flyg du lilla fjäril - håkan hellström

Kategori: Allmänt

god eftermiddag!

just nu befinner jag mig i soffan framför tv:n med datorn i knät. jag känner hur kalorierna flödar bort från min kropp. så nice. saken är den att, jag är sjuk. igen. again. ännu än gång. och jag är riktigt trött på att behöva skriva det här och ännu mindre på att faktiskt vara det. denna gång är det halsen och temperaturen i min kropp. jag förstår inte hur jag kan vara mottaglig för dessa bakterier eller vad det nu är. igår låg jag hela dagen framför tv:n och sov, idag hade jag ingen lust med det, så jag; bakade scones, städade, lagade mat, pluggade och pratade med min fina vän moalee. det är mycket för en dag, och för att vara jag. jag och mois diskuterade ännu en gång denna stad och dessa rykten som ständigt dyker upp, ibland är det rykten som faktiskt är sanna sådana, vilket idag visade sig vara rätt och vilket visade sig få mig illamående. aldrig roligt det där, bara lite komiskt. mer än så är det inte. hmm, annars tittar jag på sex and the city och önskar att jag befann mig någonstans långt långt bort. i wish i wish i wish. that's it tror jag. det kanske kommer mer under mina sjukdagar, vem vet.

puss lippan


finmajsan and me

Kommentarer

  • majsan säger:

    i kissed a girl and i liked it, lalalala. du är mys lippis! :)

    2010-04-20 | 20:41:02
    Bloggadress: http://mfaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här: