flpa.blogg.se

white winter hymnal - fleet foxes

Kategori: Allmänt

Hallå!

Jag sitter i min säng efter en god lunch tillsammans med mamma och pappa. De senaste två nätterna har spenderats på villagatan tillsammans med luddis. De senaste veckorna har varit quite hectical men jag har klarat av det pretty good. På skärtorsdagen blev jag och andrea klara med uppdraget och lovet satt som handen i handsken efter det. Lovet var nog det bästa på länge, trots en kväll på landet som för min del bangade ur en aning (första timmarna av den kvällen var urkul). Jag fyllde år och födelsedagen firades i stockholm där det handlades presenter, jag umgicks med världens bästa moalee, jag fick fina presenter från fina fröken frick, min bff majsan, villagatan, gulliga moster h och kusiner och kusinbarn. De var världens finaste presenter. Det var lovet det.

Den gångna veckan gick så fort att jag knappt hann blinka. Jag har upplevt en hudinfektion som inte var så trevlig, jag har fått mediciner mot allt möjligt och tagit en kortisonspruta mot den fruktade björken som allderles straxt blommar ut. Jag tänker inte vara bitter för att vädret har på senaste tiden strålat och det sätter en guldkant på min vardag. Utöver detta leker livet. Jag skänker en tanke till dessa människor som blir påverkade av det "stora askmolnet" som täcker europa just nu. Min ska åka till Irland på måndag kväll och det ser ju inte så ljust ut just nu. Jag tycker synd om honom, han har tjatat om denna resa i evigheter. Det finns säkert någon mening med att detta händer.

Min uppdatering hade jag inte ens tänkt nämnt, men visst har den varit lite tunn på sistonde. Det kan jag hålla med om. Snart är det dags för en sväng ut på jättorp och hoppas att klubborna fungerar som de ska och att jag inte är allt för ringrostig efter vinterns uppehåll. Det är dags för att kötta!

puss lippan




mois och jag i st annas skärgård. världens bästa moa och världens bästa sommarminne.

Kommentarer

  • Fia säger:

    Kul att du nämner din syster...

    2010-04-19 | 00:13:44

Kommentera inlägget här: