flpa.blogg.se

BECAUSE I LOVE THE WAY IT HURTS

Kategori: Allmänt

Hallå,

det kanske är dags för mig att ta tag i allt nu och komma igång med alla rutiner när skolan alldeles strax drar igång, dvs säga att jag borde ta tag i bloggen nu. För mig är sommaren inte alls slut pga att skolan drar igång men hösten känns ändå skrämmande nära. Min sommar har varit riktigt skön, jag har åkt iväg och varit lite för mig själv, jobbat, träffat fina människor osv. Allting har varit perfekt!

Förra veckan var jag lite down pga vattenbrist men nu är jag back on track och redo för new happenings. Idag t.ex. besökte jag och Fia sulle 3, hör och häpna, 3 gånger! Linnea joinade sista gången vilket resulterade i ännu en bananbiskvi. Jag kan säga att det satt fins i kistan men jag var tvungen att ta en powerwalk för att mätta ångesten. Ångesten är borta och jag ska snart sätta på Love Story, världens mest romantiska film!

En liten start i alla fall räcker nog för mina få läsare. Det är som sagt dags att sätta fart på rutinerna.

puss lippan


jag och snyggandreas! ca 1.5 år sedan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: