flpa.blogg.se

possible - morley

Kategori: Allmänt

jag rensar. jag rensar gamla minnen som finns kvar från förr, samtidigt som jag skriver i bloggen och försöker hålla mig sysselsatt. jag funderar över framtiden och är nyfiken på hur det kommer att bli, hur jag kommer sluta. musiken från högtalarna flödar och hur jag än försöker så kan jag inte låta bli att sätta på de där låtarna som påminner om saker som gör ont, samtidigt som de påminner mig om att de tiderna är förbi och att jag idag mår bra, riktigt bra. dessa dagar då regnet faller från himlen är på något sätt de dagar då jag tänker tillbaka och mår dåligt över saker som inträffat, för länge sedan, vilket är sjukt onödigt, men samtidigt inte går att glömma. istället tänker jag, idag när det regnar, att jag ska njuta av hur bra jag har det.

nu ska jag gå och må bra, samt rensa bort gamla kläder som tynger min garderobslåda.

puss lippan


ni måste ju se att jag mår bra här, eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: